
0 elem
Általános Szerződési Feltételek
Rövid tájékoztató
Ügyfélszolgálat
06-20-396-4439
(munkanapokon
10-18)
kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu
info@szuleteslap.hu
Fizetési lehetőségek:
- Készpénz (utánvét)
- Online fizetés a webáruházban
(PayPal)
Kiszállítás és átvétel módjai:
- házhozszállítás futárszolgálattal - 1390 Ft (1-3
munkanap*)
- szállítás budapesti átvételi pontra (2500 Ft felett ingyenes, 2500 Ft alatt ingyenes)
(1-3 munkanap*)
1064 Budapest, Podmaniczky u. 43. - Webshop
Logisztika
- személyes átvétel Szentendrén (ingyenes) (akár
azonnal*, munkanapokon 10-18)
2000 Szentendre, Kossuth Lajos u.
18. - Ajándéküzlet
* a megjelölt szállítási idők nem vonatkoznak gyártást igénylő termékekre (például gravírozott szobrok, egyedi utcanévtábla, egyes élményajándékok). Előkészítést, gyártást igénylő termékek megrendelése esetén a fenti szállítási idő 1-2 munkanappal meghosszabodik.
Felmerülő kérdése esetén készséggel állunk rendelkezésére elérhetőségeink bármelyikén.
ÁSZF
Amennyiben igénybe veszi az oldal szolgáltatásait és cégünk internetes oldalán rendelést küld el, ezzel egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti , és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, amely Ön és az Üzemeltető között mint egyezség létrejött. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy előzetes egyezség és értesítés nélkül módosítsa az ÁSZF-et, és az oldalt használó felelőssége, hogy minden esetben ellenőrizze az adott, aktuálisan érvényes ÁSZF-et. A rendelés elküldésével a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Üzemeltető és a rendelést leadó magánszemély vagy cég között.
Cégadatok:
A cég rövidített elnevezése:
Siam Center Plusz Kft.
Bejegyzés éve: 2009
Székhely: 2022
Tahi, Vadrózsa u. 10.
Levelezési cím: 2000 Szentendre, Kossuth
Lajos u. 18.
Nyilvántartási szám: B-978/2012, Szentendre
Város Önkormányzat, Polgármesteri Hivatal +36
26 503-315
Számlavezető bank: K&H Bank
Számlaszám:
10400085-50515755-48701010
Adószám: 14995442-2-13
Kapcsolattartó
neve: Gálosi Gergő
A cég elektronikus
elérhetősége: kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu
- info@szuleteslap.hu
Telefonszám:
06-20-396-4439
Cégjegyzékszáma: 13-09-13335
Nyilvántartásba
vette a Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
Bíróság
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-76287/2014.
Tárhelyszolgáltató:
Cégnév: Hidden Design
Kft.
Székhely: 7625 Pécs, István u. 38.
Telephely: 7625
Pécs, István u. 38.
Telefonszám: 06-20-426-1580
Postázási
cím: 1133 Budapest, Kárpát u. 2. 3 emelet
46.
E-mail: hidden@hidden.hu
Amennyiben bármilyen kérdése lenne, keressen bennünket a
kapcsolatok alatt található
elérhetőségek valamelyikén
munkaidőben 10 és 18 óra között.
A szerződés nyelve magyar, írásban kötöttnek minősül, iktatásra nem kerül, a későbbiekben nem visszakereshető. A szerződés magatartási kódexre nem utal.
Rendelési információk
A rendelés menetének ismertetése:
A megvásárolni kívánt
terméket helyezze a kosárba
Amennyiben szeretne további
terméket kosárba helyezni, válassza a „Tovább nézelődöm”
gombot és tegye a kosárba a még megvásárolni kívánt terméket,
termékeket. Ha nem szeretne további terméket vásárolni,
ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát.
Amennyiben mindent rendben talál, kattintson a „Pénztár”
gombra.
Ha még nem vásárolt áruházunkban, úgy regisztrálhat
is oldalunkon így a következő vásárlásnál nem kell megadnia a
vásárlási adatokat. Áruházunkban lehetőség van regisztráció
nélküli vásárlására is. Amennyiben már visszatérő vásárlónk,
adatai megadásával továbbléphet.
Az adatok megadását
követően a " Tovább" gombra kattintva van lehetőség a
szállítási és fizetési mód kiválasztására.
A rendelése
elküldése előtte még egyszer leellenőrizheti a megvásárolni
kívánt termék árát, szállítási költségét, illetve a
szállítási és számlázási adatokat és ezen fázisban
megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei:
A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Módosítás” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg a „Törlés” gombot.
A megrendelés visszaigazolása:
Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelést késedelem nélkül visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.
A megrendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10-18 óráig történik. Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelést, mely a következő munkanapon kerül feldolgozásra.
A megrendelés teljesítése:
A megrendelt termékeket 1-3 munkanapon belül házhoz szállítjuk, vagy személyes átvételi pontra juttatjuk. Kivételt képeznek a gyártást igénylő termékek (egyedi utcanévtábla, gravírozott szobrok, egyes élményajándékok)
Termékek vételára:
A termékek vételára a mindenkori hatályos általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazzák. A termékek ára magyar forintban (Ft) vannak feltüntetve. A termékek vételára viszont nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
Fizetési lehetőségek:
- Készpénz (utánvét)
- Online fizetés a webáruházban
(PayPal)
Kiszállítás és átvétel módjai:
- házhozszállítás futárszolgálattal - 1390 Ft
-
szállítás budapesti átvételi pontra (2500 Ft felett ingyenes, alatta 250 Ft)
-
személyes átvétel Szentendrén (ingyenes)
Elállási jog:
A Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni, ideértve a kiszállítás költségét is.
Elállási jog gyakorlásának a menete:
Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségre elküldeni postai úton: Siam Center Plusz Kft. – 2000 Szentendre, Kossuth Lajos u. 18.
Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja az elállási nyilatkozat mintát is, innen tölthető le. Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát veszi figyelembe.
A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket Siam Center Plusz Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Vásárló részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.
A Vásárlót megillető elállási és felmondási jog alól
kivételek:
- a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés
esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha
a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes
beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy
a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási
jogát elveszíti;
- olyan termék vagy szolgáltatás
tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás
által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében
meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától
függ;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a
fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére
állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen
a fogyasztó személyére szabtak;
- romlandó vagy minőségét
rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt
csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy
higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem
küldhető vissza;
- olyan termék tekintetében, amely
jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul
vegyül más termékkel;
- olyan alkoholtartalmú ital
tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által
nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és
amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor
állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a
megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
-
olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás
a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős
javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
-
lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint
számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében,
ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
-
hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses
szerződések kivételével;
- nyilvános árverésen megkötött
szerződések esetében;
- lakáscélú szolgáltatás kivételével
szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás,
személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős
tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés
esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési
határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
a nem tárgyi
adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a
vállalkozása fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével
kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével
egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a
teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti
jogát.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
[3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez]
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön
a Siam Center Plusz Kft. hibás teljesítése esetén a
vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet
a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye
alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi
kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy
kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott
igény
teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más
igénye teljesítéséhez képest aránytalan
többletköltséggel
járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve
nem kérhette, úgy
igényelheti az ellenszolgáltatás arányos
leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön
is
kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső
esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott
kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés
költségét azonban Ön
viseli, kivéve, ha az indokolt volt,
vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági
igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után
haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől
számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a
figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két
éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már
nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Siam Center Plusz Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó
dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az
1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt
érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye
alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás
termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor
hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos
minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a
gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági
igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó
általi forgalomba hozatalától számított két
éven belül
érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát
elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti
termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét
kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy
forgalmazójával
szemben gyakorolhatja. A termék hibáját
termékszavatossági igény érvényesítése esetén
Önnek kell
bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül
termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó
(forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági
kötelezettsége alól, ha
bizonyítani tudja, hogy:
– a
terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve
hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika
állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem
volt
felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy
kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak
(forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági
és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan
nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes
érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve
kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a
gyártóval szemben érvényesítheti.
3. Jótállás
A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Minden a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó termékre 1 év garanciát vállalunk. A jótállás a Vásárló szavatossági jogait nem érinti.
A jótállás kezdő időpontja a termék Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Eladó a termékhez mellékelt jótállási jegyet akkor érvényesíti, amikor a Fogyasztó a terméket átveszi.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe
helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha
a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató
hibájára vezethető vissza)
- rendeltetésellenes használat
-
helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
- elemi kár,
természeti csapás okozta
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó:
- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy
kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási
igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eladónak a másik
jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan
többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék
hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés
súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak
okozott érdeksérelmet.
- ha az Eladó a kijavítást vagy a
kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő
határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget
tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez
fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó – választása szerint –
a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az
Eladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja,
vagy elállhat a szerződéstől.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik. Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Szavatosság, jótállás érvényesítése
A Vásárló a megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét személyesen az Eladó címén, e-mailen vagy telefonon jelezheti:
Név: Siam Center Plusz Kft.
Cím:
2000 Szentendre, Kossuth Lajos u.
18
Email: kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu
- info@szuleteslap.hu
Telefon: 06-20-396-4439
Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy az Eladót szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli, és vételárát nem térít vissza. A Vásárló jogosult ugyanakkor ilyen esetben is a terméket személyesen átvenni, vagy kérni annak saját költségén történő újbóli kiszállítását.
Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:
• Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos
panaszait az alábbi elérhetőségeken
tudja bejelenteni:
Levelezési cím: Siam Center Plusz
Kft.
Telefonszám: 06-20-396-4439
Email
cím: kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu
- info@szuleteslap.hu
• Nemzeti Adatvédelmi és
Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet
fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók:
5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax:
+36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
• Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest,
József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi
telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Vagy az illetékes Területi
Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető
el
http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti
• A vállalkozás székhelye
szerint illetékes békéltető testület
Neve: Pest Megyei
Békéltető Testület
Székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61.
2. em. 240.
Postai címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em.
240.
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html
Az Általános Szerződési Feltételek letölthető ide kattintva
www.szuleteslap.hu